ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Πού βρίσκεται η παραγγελία μου;
Συνδεθείτε στο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΑΣ και δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας και ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΓΟΡΩΝ σας. Μπορείτε επίσης να μας καλέσετε στο (+30) 210 6595655 (Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5.30μμ) ή στείλτε μας email στο customerservice@gr.bobbibrown.com
Πώς μπορώ να τροποποιήσω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Για να ακυρώσετε την παραγελία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών εντός μιας ώρας από την υποβολή της στο (+30) 210 6595655 (Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5.30μμ) ή στείλτε μας email στο customerservice@gr.bobbibrown.com και εμείς θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να ικανοποιήσουμε το αίτημα σας. Τροποποιήσεις σε παραγγελία που έχει ήδη υποβληθεί δεν είναι εφικτές.
Μπορώ να επιστρέψω ή να αλλάξω ένα προϊόν;
Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με την αγορά σας από τη Bobbi Brown Online, μπορείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν στην αρχική του κατάσταση εντός 14 ημερών και εμείς θα σας επιστρέψουμε την αξία των προϊόντων. Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν που αγοράστηκε μέσω του bobbibrown.gr, κάντε κλικ εδώ για οδηγίες. Παρακαλούμε σημειώστε ότι δε γίνονται ανταλλαγές. Θα πρέπει πρώτα να επιστρέψετε τα προϊόντα σύμφωνα με την Πολιτική Επιστροφών μας και στη συνέχεια να υποβάλλετε τη νέα σας παραγγελία.
Πραγματοποιείτε αποστολές προϊόντων στο εξωτερικό;
Η Bobbi Brown Online δεν είναι σε θέση να δέχεται παραγγελίες που θα αποστέλλονται σε προορισμούς εκτός Ελλάδος. Ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία.
Γιατί το αγαπημένο μου προϊόν σταμάτησε να κυκλοφορεί; Μπορώ ακόμη να το προμηθευτώ;
Οι αποφάσεις για την κατάργηση ή την εισαγωγή ενός νέου προϊόντος γίνονται πάντα σε συσχετισμό με τις προτιμήσεις των καταναλωτών και τις αγοραστικές τους συνήθειες σε όλη τη χώρα. Ένας Makeup Artist της Bobbi Brown θα χαρεί να σας βοηθήσει να βρείτε ένα νέο αγαπημένο προϊόν. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ ΕΝΑΝ MAKEUP ARTIST
Πώς μπορώ να λάβω λίστα με τα συστατικά ενός προϊόντος;
Εάν επιθυμείτε να λάβετε πληροφορίες σχετικά με τα συστατικά συγκεκριμένων προϊόντων της Bobbi Brown, επισκεφθείτε τη σελίδα που θα βρείτε εδώ και κάντε κλικ στην επιλογή "ΠΡΟΪΟΝΤΑ" για να μας στείλετε ένα email για "ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ".
Μπορείτε να μου στείλετε δείγματα;
Λυπούμαστε αλλά τα δείγματα δεν είναι διαθέσιμα για ευρεία διανομή κατόπιν αιτήματος. Τα δείγματα διατίθενται περιοδικά κατά τη διάρκεια ειδικών προσφορών καθώς και κατά την ολοκλήρωση της αγοράς όταν πραγματοποιείτε ηλεκτρονική αγορά. Εάν δεν είστε σίγουροι για τα προϊόντα που είναι κατάλληλα για εσάς, ένας Makeup Artist της Bobbi Brown είναι στην ευχάριστη θέση να σας συμβουλεύσει και να σας βοηθήσει.
Η Bobbi Brown κάνει δοκιμές σε ζώα;
Στην Estée Lauder Companies, η ασφάλεια των πελατών μας είναι υψίστης προτεραιότητας. Αξιοποιούμε τις τελευταίες ανακαλύψεις χωρίς δοκιμές σε ζώα, με δοκιμές σε εθελοντές για να παραδώσουμε προϊόντα υψίστης ασφαλείας και ποιότητας στους πελάτες μας. Δεν δοκιμάζουμε τα προϊόντα ή τα συστατικά μας σε ζώα και δεν ζητάμε από άλλους να τα δοκιμάσουν για λογαριασμό μας εκτός και αν απαιτείται από το νόμο. Είμαστε υπερήφανοι που είμαστε μία από τις πρώτες εταιρείες καλλυντικών που αποδείξαμε ότι η ασφάλεια των καλλυντικών προϊόντων μπορεί να συμβεί με μεθόδους που δεν περιλαμβάνουν δοκιμές σε ζώα. Υπάρχουν, ωστόσο, ακόμη μερικές χώρες που πιστεύουν ότι χρειάζεται να διεξάγουν ή απαιτούν τη δοκιμή σε ζώα για την επικύρωση της ασφάλειας των καλλυντικών συστατικών ή των προϊόντων. Η Εταιρεία μας και όλες οι μάρκες μας εξακολουθούν να υποστηρίζουν την εξάλειψη της δοκιμής σε ζώα όλων των καλλυντικών προϊόντων και συστατικών παγκοσμίως. Πιστεύουμε ότι η δοκιμή σε ζώα δεν πρέπει να απαιτείται για την επικύρωση της ασφάλειας των καλλυντικών προϊόντων ή των συστατικών και ενθαρρύνουμε τη χρήση εναλλακτικών και την εξάλειψη της εν λόγω δοκιμής σε ζώα παγκοσμίως.
Μάθετε περισσότερα: http://bit.ly/1kUEwld
Πώς μπορώ να κλείσω ραντεβού για νυφικό ή προσωπικό μακιγιάζ;
Η Bobbi Brown προσφέρει συνεδρίες μακιγιάζ σε όλα τα καταστήματα Bobbi Brown. Οι συνεδρίες σάς προσφέρουν την ευκαιρία να συνεργαστείτε άμεσα με τους εξειδικευμένους Makeup Artists της Bobbi Brown. Μεταβείτε στη σελίδα εύρεσης καταστημάτων μας για να εντοπίσετε το πλησιέστερο σε εσάς κατάστημα Bobbi Brown που διαθέτει τις υπηρεσίες με ραντεβού.
Πού μπορώ να βρω προϊόντα Bobbi Brown κοντά μου;
Μεταβείτε στη σελίδα εύρεσης των καταστημάτων μας για να εντοπίσετε το πλησιέστερο σε εσάς κατάστημα Bobbi Brown.
Πώς μπορώ να γίνω Bobbi Brown Makeup Artist;
Μάθετε περισσότερα για το πώς μπορείτε να εργαστείτε ως Bobbi Brown Makeup Artist, κάνοντας κλικ εδώ.
Δεν βρήκατε απάντηση στο ερώτημα σας;
Επικοινωνήστε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών στο (+30) 210 6595655 (Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5.30μμ) ή στείλτε μας email στο customerservice@gr.bobbibrown.com
ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΧΡΗΣΤΗ
Αν επιθυμείτε να διαγράψετε το περιεχόμενο όπως τις αξιολογήσεις σας και τα σχόλια, στον ιστότοπό μας, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο customerservice@gr.bobbibrown.com και συμπεριλάβετε τις ακόλουθες πληροφορίες στο αίτημα διαγραφής: όνομα, επώνυμο, όνομα χρήστη (αν υπάρχει), διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχετε δηλώσει στον ιστότοπό μας, το λόγο για τη διαγραφή της δημοσίευσης και ημερομηνία που αυτή καταχωρήθηκε. Χωρίς αυτές τις πληροφορίες δεν θα μπορέσουμε να επεξεργαστούμε το αίτημά σας. Παρακαλούμε επιτρέψτε σας έως και 10 ημέρες για να επεξεργαστούτε το αίτημά σας.
Bobbi Brown Beauty Club
Bobbi Brown Beauty Club Πρόγραμμα Πιστότητας Συχνές Ερωτήσεις
1. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ BOBBI BROWN BEAUTY CLUB;
Tο Bobbi Brown Beauty Club είναι το πρόγραμμα επιβράβευσης των πιστών πελατών της Bobbi Brown στην Ελλάδα.
2. ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ;
Η συμμετοχή στο Πρόγραμμα επιτρέπεται σε φυσικά πρόσωπα, που είναι νόμιμοι κάτοικοι Ελλάδος και τουλάχιστον 18 ετών, μόνο για προσωπική χρήση, που έχουν δώσει μία έγκυρη διεύθυνση email, κινητό τηλέφωνο και ονοματεπώνυμο. Σε περίπτωση ανηλίκου άνω των 13 ετών θα πρέπει να συναινούν οι ασκούντες την γονική του μέριμνα. Εταιρείες, ενώσεις προσώπων ή άλλες ομάδες δεν θα μπορούν να συμμετέχουν στο Πρόγραμμα. Δεν απαιτείται αγορά προϊόντος για να συμμετάσχετε στο Πρόγραμμα. Το Πρόγραμμα δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί για επιχειρηματικούς ή εμπορικούς σκοπούς. Οι εργαζόμενοι και τα άτομα που απασχολούνται από την Εταιρεία, συγγενείς Εταιρείες ή Εταιρείες του Ομίλου μπορούν να δημιουργήσουν λογαριασμό στο Πρόγραμμα αλλά μόνο για προσωπική χρήση. Η Εταιρεία μπορεί να μην επιτρέψει τη δημιουργία λογαριασμού, χωρίς να χρειάζεται να αιτιολογήσει την απόφασή της αυτή.
3. ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕΛΟΣ;
Μπορείτε να εγγραφείτε στο Πρόγραμμα μέσω της ιστοσελίδας www.bobbibrown.gr όπως επίσης και σε οποιοδήποτε κατάστημα καλλυντικών πώλησης προϊόντων Bobbi Brown που συμμετέχει στο Πρόγραμμα στην Ελλάδα.
Εάν προχωρήσετε σε εγγραφή μέσω της ιστοσελίδας www.bobbibrown.gr θα χρειαστεί αρχικά να δημιουργήσετε ένα προφίλ λογαριασμού στο site δίνοντας το email σας και δημιουργώντας έναν κωδικό πρόσβασης. Στην συνέχεια ακολουθώντας τα βήματα για την εγγραφή στο Πρόγραμμα πιστότητας θα πρέπει να δώσετε και το κινητό σας τηλέφωνο και να συναινέσετε στους παρόντες όρους και προϋποθέσεις. Είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για την ακρίβεια των στοιχείων του λογαριασμού σας και για την ενημέρωσή/επικαιροποίησή τους όπως απαιτείται.
Εάν προχωρήσετε σε εγγραφή μέσω σημείου λιανικής πώλησης απαιτείται να δώσετε το ονοματεπώνυμο σας και είτε το κινητό τηλέφωνο σας είτε μία διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Σημειώνουμε ότι για να μπορέσετε να συνδέσετε την κάρτα σας με τις online αγορές σας θα πρέπει να προσθέσετε το κινητό τηλέφωνο σας ώστε να γίνει η επαλήθευση των στοιχείων σας κατά την διαδικασία ένωσης των καρτών στο site.
Μόνο ένας λογαριασμός μπορεί να σχετίζεται με ένα συγκεκριμένο email.
4. ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΟΡΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ BOBBI BROWN BEAUTY CLUB, ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΜΑΙ ΜΕΛΟΣ;
Όταν γίνεστε μέλος του προγράμματος Bobbi Brown Beauty Club, εσείς ή σε περίπτωση ανηλίκου οι ασκούντες γονική μέριμνα κατά τα ανωτέρω, συμφωνείτε ότι έχετε διαβάσει, κατανοήσει και συμφωνήσει με τους ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
5. ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ BOBBI BROWN BEAUTY CLUB;
Το Πρόγραμμα Bobbi Brown Beauty Club αποτελείται από 3 επίπεδα :
- • Fan (0-299 πόντοι)
- • Enthusiast (300-599 πόντοι)
- • Loyalist (600+ πόντοι).
Το πρόγραμμα προσφέρει, όπως αναφέρθηκε, και τη δυνατότητα συλλογής πόντων. Κερδίζετε 1 πόντο για κάθε 1 ευρώ αγορών. Επίσης μπορείτε να κερδίσετε πόντους κάνοντας αξιολόγηση σε προϊόντα ή/και κάνοντας share σε social media τα αγαπημένα σας προϊόντα. Μέσα σε 1 μήνα μπορείτε να κερδίσετε 5 πόντους κάνοντας ένα review και άλλους 5 πόντους κάνοντας 1 share. Αν μέσα στο μήνα γίνουν περισσότερα share και reviews δεν κερδίζονται περισσότεροι πόντοι. Οι πόντοι μπορούν να εξαργυρωθούν μόνο με τα δωρεάν προϊόντα που προσφέρονται από το πρόγραμμα (τα οποία μπορείτε να δείτε στην σελίδα www.bobbibrown.gr/bbbclub ) μέσα στον τρέχοντα κύκλο όπου συγκεντρώθηκαν οι πόντοι ενώ στο τέλος του κύκλου οι πόντοι μηδενίζονται.
6. ΤΙ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ BOBBI BROWN BEAUTY CLUB;
Ως μέλος του club, συλλέγετε πόντους από τις αγορές σας και από τα social activation στο site, και οι πόντοι αυτοί καθορίζουν το επίπεδο σας. Κάθε επίπεδο προσφέρει διαφορετικά προνόμια στα μέλη του. Με την εξαργύρωση των πόντων σας δεν χάνεται το επίπεδο σας. Διατηρείται τα προνόμια του επιπέδου απλώς δεν διαθέτετε πλέον διαθέσιμους πόντους προς εξαργύρωση.
Πόντοι προς εξαργύρωση: Υπάρχουν 4 συγκεκριμένα επίπεδα πόντων στα οποία μπορείτε να εξαργυρώσετε διαφορετικά δώρα (προϊόντα) τα οποία μπορείτε να δείτε αναλυτικά εδώ www.bobbibrown.gr/bbbclub. Τα 4 επίπεδα εξαργύρωσης είναι τα ακόλουθα:
- • 300 Πόντοι
- • 450 Πόντοι
- • 600 Πόντοι
- • 1.200 Πόντοι
Το επίπεδο έχει να κάνει με τις συνολικές αγορές σας στην Bobbi Brown μέσα στο χρόνο και την συμμετοχή σας στα social activations. Η εξαργύρωση πόντων δεν αλλάζει το επίπεδο μόνο τους διαθέσιμους πόντους. Τα επίπεδα βάση των συνολικών πόντων που έχετε μαζέψει μέσα στον τρέχων κύκλο είναι τα ακόλουθα, στα οποία έχετε και συγκεκριμένα προνόμια:
Fan: 0–299 Πόντοι (Συνολικά στον κύκλο)
- • Newsletters
- • Social Media Activations participation
- • 1 δωρεάν How to για Cheeks & Lips (Για να το κλείσετε παρακαλώ καλέστε στο κατάστημα εξυπηρέτησης σας για ραντεβού, ενημερώνοντας τους ότι είστε μέλος του club και δίνοντας τους το κινητό τηλέφωνο σας για να εντοπίσουν την κάρτα σας)
- • 1 δείγμα με κάθε αγορά από το www.bobbibrown.gr
Όλα τα προνόμια του επιπέδου Fan, και:
- • 2 δείγματα με κάθε αγορά από το www.bobbibrown.gr
- • Δωρεάν μεταφορικά με κάθε αγορά από το www.bobbibrown.gr
- • Δώρο γενεθλίων (για να δικαιούστε το συγκεκριμένο προνόμιο θα πρέπει να έχετε δηλώσει τα γενέθλια σας πριν το μήνα των γενεθλίων σας)
- • 1 δωρεάν How to για Foundation ή για Μάτια (Για να το κλείσετε παρακαλώ καλέστε στο κατάστημα εξυπηρέτησης σας για ραντεβού, ενημερώνοντας τους ότι είστε μέλος του club και δίνοντας τους το κινητό τηλέφωνο σας για να εντοπίσουν την κάρτα σας)
Όλα τα προνόμια του επιπέδου Enthusiast, και:
- • 3 δείγματα με κάθε αγορά από το www.bobbibrown.gr
- • Πρόσβαση σε ειδικά προϊόντα πριν την επίσημη κυκλοφορία τους
- • Συμμετοχή σε ειδικά events με influencers και celebrities (κατόπιν κλήρωσης)
- • 1 δωρεάν Evening Make Up ή Brow Service (Για να το κλείσετε παρακαλώ καλέστε στο κατάστημα εξυπηρέτησης σας για ραντεβού, ενημερώνοντας τους ότι είστε μέλος του club και δίνοντας τους το κινητό τηλέφωνο σας για να εντοπίσουν την κάρτα σας)
7. ΠΩΣ ΚΕΡΔΙΖΩ ΠΟΝΤΟΥΣ & ΑΝΕΒΑΙΝΩ ΕΠΙΠΕΔΟ;
Για να κερδίσετε πόντους αρχικά πρέπει να γίνεται μέλος του Bobbi Brown Beauty Club.
Κάθε 1 € αγορών αντιστοιχεί σε 1 πόντο. Η αγορά πρέπει να γίνει από σημείο πώλησης που συμμετέχει στο πρόγραμμα στην Ελλάδα ή από το site www.bobbibrown.gr εφόσον είστε συνδεδεμένοι στο προφίλ σας, στο οποίο έχετε γίνει μέλη του club ή έχετε συνδέσει την κάρτα που χρησιμοποιείται στα καταστήματα.
Επίσης από το site www.bobbibrown.gr εφόσον είστε συνδεδεμένοι στο προφίλ σας, στο οποίο έχετε γίνει μέλη του club ή έχετε συνδέσει την κάρτα που χρησιμοποιείται στα καταστήματα μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα ενός προϊόντος για να γράψετε μια αξιολόγηση (review) ή να «μοιραστείτε» το προϊόν στα social media (share) και να κερδίσετε 5 πόντους για την κάθε ενέργεια. Μπορείτε να κερδίσετε έως 10 πόντους ανά μήνα (5 για 1 αξιολόγηση και 5 για 1 share).
8. ΛΗΓΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΕΧΟΝ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΟΥ;
Τα επίπεδα βασίζονται στις αγορές σας μέσα σε ένα κύκλο του προγράμματος.
Την 1η ημέρα κάθε νέου κύκλου, το επίπεδο που βρίσκεστε θα καθορίζεται βάσει των αγορών που έχετε πραγματοποιήσει τον προηγούμενο κύκλο, ενώ οι διαθέσιμοι πόντοι σας θα μηδενίζονται.
Το επίπεδο αυτό θα το διατηρήσετε στην διάρκεια του νέου κύκλου και θα έχετε τη δυνατότητα μόνο να ανεβείτε επίπεδο, εάν επαρκούν οι αγορές σας στο νέο κύκλο. Για τον πρώτο κύκλο λειτουργίας, όταν ένας ήδη υπάρχον πελάτης εγγραφεί στο πρόγραμμα, οι πόντοι του θα υπολογιστούν βάσει των αγορών του από την αρχή του κύκλου, ενώ το επίπεδο του θα υπολογιστεί βάσει των αγορών του το προηγούμενο κύκλο (εκτός εάν οι αγορές του από την αρχή του τρέχοντος κύκλου είναι περισσότερες, οπότε και θα κληρονομήσει απευθείας το αντίστοιχο επίπεδο).
9. ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΠΟΝΤΟΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ;
Η απόδοση των πόντων από αγορές στο www.bobbibrown.gr γίνονται μετά την τιμολόγηση, πληρωμή και επιβεβαίωση από το συνεργαζόμενο courier της πληρωμής (για παραγγελίες με αντικαταβολή). Για τις αγορές σε καταστήματα ή από στο www.bobbibrown.gr με χρήση κάρτας η απόδοση των πόντων από αγορές γίνεται άμεσα.
10. ΠΩΣ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΟΥ;
Μπορείτε να δείτε το επίπεδο σας και τους διαθέσιμους πόντους σας στο Bobbi Brown Beauty Club αλλά και την κατάσταση του λογαριασμού σας από την ενότητα Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ στο www.bobbibrown.gr ή να ρωτήσετε μία αισθητικό σε ένα κατάστημα καλλυντικών πώλησης προϊόντων Bobbi Brown που συμμετέχει στο πρόγραμμα.
11. ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΝ ΕΧΩ ΓΙΝΕΙ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ONLINE Ή ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ;
Εάν έχετε γίνει μέλος του Bobbi Brown Beauty Club μέσω του www.bobbibrown.gr, μπορούμε να αναγνωρίσουμε το λογαριασμό σας σε ένα κατάστημα αρκεί να αναφέρετε σε μία αισθητικό το email ή το κινητό τηλέφωνο με το οποίο γίνατε μέλος.
Εάν έχετε γίνει μέλος του Bobbi Brown Beauty Club σε κατάστημα και επιθυμείτε να ενώσετε το λογαριασμό σας και online θα πρέπει να συνδέσετε την κάρτα σας ακολουθώντας τα ακόλουθα βήματα.
- • Αρχικά θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα προφίλ λογαριασμού στο site, δημιουργώντας έναν κωδικό εισόδου και δίνοντας το email σας..
- • Μόλις ολοκληρωθεί η δημιουργία θα οδηγηθείτε στην σελίδα του λογαριασμού σας, όπου θα δείτε το banner του Loyalty Club. Εκεί θα πρέπει να πατήσετε πάνω στο κουμπί ΣΥΝΔΕΣΗ/ ΕΓΓΡΑΦΗ.
- • Επιλέξτε την επιλογή ΣΥΝΔΕΣΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑΣ ΚΑΡΤΑΣ.
- • Συμπληρώστε το κινητό τηλέφωνο που έχετε περασμένο στην υπάρχουσα κάρτα που χρησιμοποιείται στα καταστήματα και θα λάβετε ένα sms με ένα κωδικό επιβεβαίωσης τον οποίο θα πρέπει να πληκτρολογήσετε στην επόμενη οθόνη.
- • Αφού ολοκληρωθεί η επαλήθευση των στοιχείων σας η σύνδεση της κάρτας θα έχει ολοκληρωθεί και πλέον οι πόντοι που θα βλέπετε είναι συνολικοί από τις αγορές σας στο site αλλά και από τα καταστήματα.
12. ΠΩΣ ΕΞΑΡΓΥΡΩΝΩ ΤΟ ΔΩΡΟ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ ΜΟΥ;
Το δώρο γενεθλίων θα σας αποσταλεί εντός του μήνα των γενεθλίων σας, εφόσον ανήκετε εκείνη την ημέρα στο επίπεδο Enthusiast ή Loyalist και εφόσον έχετε συμπληρώσει την ημέρα και το μήνα γενεθλίων σας στα προσωπικά σας στοιχεία πριν τον μήνα των γενεθλίων σας, είτε online είτε σε κάποιο κατάστημα πώλησης προϊόντων Bobbi Brown που συμμετέχει στο Πρόγραμμα.
13. ΠΩΣ ΕΞΑΡΓΥΡΩΝΩ ΤΟ MAKE UP LESSON ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΜΟΥ
Για να κλείσετε το makeup lesson που δικαιούστε παρακαλούμε καλέστε στο κατάστημα εξυπηρέτησης σας για ραντεβού, ενημερώνοντας τους ότι είστε μέλος του club και δίνοντας τους το κινητό τηλέφωνο σας για να εντοπίσουν την κάρτα σας.
14. ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΝΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ Ή ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ;
Στην περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας ή επιστροφής προϊόντων οι πόντοι θα αφαιρούνται από το λογαριασμό σας. Μόνο σε αυτή την περίπτωση αν με την μείωση του συνολικού ποσού που έχετε ξοδέψει μέσα στο έτος δεν φτάνετε το επίπεδο στο οποίο έχετε ανέβει θα γίνει μείωση του επιπέδου για να αντιστοιχεί με το πραγματικό ποσό που έχει ξοδευτεί μέσα στον κύκλο.
15. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΩ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΝΤΟΥΣ ΜΟΥ;
Οι πόντοι μπορούν να εξαργυρωθούν μέσω της ιστοσελίδας www.bobbibrown.gr μόνο μαζί με κάποια αγορά προϊόντος, ή αλλιώς στα καταστήματα καλλυντικών πώλησης προϊόντων Bobbi Brown που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα χωρίς να απαιτείται κάποια επιπλέον αγορά.
Τα προνόμια που αφορούν αγορά από το site www.bobbibrown.gr όπως είναι τα δείγματα και τα δωρεάν μεταφορικά εφαρμόζονται αυτόματα κατά το checkout εφόσον τα δικαιούστε, είστε συνδεδεμένοι στο προφίλ σας και είστε φυσικά ήδη μέλη του Bobbi Brown Beauty Club.
16. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ;
Το κατάστημα εξυπηρέτησης είναι το κατάστημα που έχετε επιλέξει ως το αγαπημένο σας το οποίο επισκέπτεστε πιο συχνά. Μπορείτε να ανανεώσετε την επιλογή σας σε ένα κατάστημα ενημερώνοντας την αισθητικό.
17. ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΝΤΟΙ ΜΟΥ ΛΗΓΟΥΝ;
Ναι. Οι πόντοι έχουν χρονική ισχύ ενός κύκλου προνομίων. Δεν είστε υποχρεωμένοι να εξαργυρώσετε όλους τους πόντους σας ή όλα τα προνόμια σας. Εάν όμως δεν εξαργυρωθούν, χάνονται οι πόντοι ή/και τα προνόμια όταν ο κύκλος λήξει και ξεκινήσει νέος.
18. ΜΠΟΡΕΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΑ ΛΗΞΕΙ; / ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΤΕΙ;
Ναι. H Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα μονομερώς να αναστείλει ή και να διακόψει οποτεδήποτε το Πρόγραμμα, για όσο διάστημα κρίνει αναγκαίο, και οι συμμετέχοντες δεν διατηρούν καμία αξίωση εναντίον της σε μια τέτοια περίπτωση.
19. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΩΣΩ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ONLINE ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ;
Αρχικά θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα προφίλ λογαριασμού στο site, δημιουργώντας έναν κωδικό εισόδου και δίνοντας το email σας..
Μόλις ολοκληρωθεί η δημιουργία θα οδηγηθείτε στην σελίδα του λογαριασμού σας, όπου θα δείτε το banner του Loyalty Club. Εκεί θα πρέπει να πατήσετε πάνω στο κουμπί ΣΥΝΔΕΣΗ/ ΕΓΓΡΑΦΗ.
Επιλέξτε την επιλογή ΣΥΝΔΕΣΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑΣ ΚΑΡΤΑΣ.
Συμπληρώστε το κινητό τηλέφωνο που έχετε περασμένο στην υπάρχουσα κάρτα που χρησιμοποιείται στα καταστήματα και θα λάβετε ένα sms με ένα κωδικό επιβεβαίωσης τον οποίο θα πρέπει να πληκτρολογήσετε στην επόμενη οθόνη.
Αφού ολοκληρωθεί η επαλήθευση των στοιχείων σας η σύνδεση της κάρτας θα έχει ολοκληρωθεί και πλέον οι πόντοι που θα βλέπετε είναι συνολικοί από τις αγορές σας στο site αλλά και από τα καταστήματα.
20. ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΝ ΝΑ ΕΞΑΡΓΥΡΩΘΟΥΝ ΕΩΣ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ Η ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ;
Αν η συμμετοχή σας στο πρόγραμμα λήξει ή τερματιστεί, όλα τα προνόμια του λογαριασμού σας τερματίζονται αυτομάτως. Σε τέτοια περίπτωση τα μέλη θα ενημερωθούν για την επικείμενη ημέρα τερματισμού του προγράμματος..
21. ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΩ ΠΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ, ΠΩΣ ΑΚΥΡΩΝΩ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ;
Οι συμμετέχοντες θα έχουν δικαίωμα να προβούν οποτεδήποτε και χωρίς επιβάρυνση στην επιβεβαίωση, τροποποίηση ή διαγραφή των στοιχείων τους, που τηρούνται στο εν λόγω αρχείο κατά την Πολιτική Απορρήτου, όπως ισχύει, επικοινωνώντας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο (+30) 210 6595655 ή με email στο customerservice@gr.bobbibrown.com.
22. ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕAΝ ΚΑΠΟΙΑ ΑΓΟΡΑ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΩΣΤΑ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ;
Εάν έχετε απορίες για το εάν μια αγορά ή άλλη δραστηριότητα εφαρμόστηκε σωστά στο λογαριασμό σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο (+30) 210 6595655 ή με email στο customerservice@gr.bobbibrown.com. Στο email πρέπει να διευκρινίσετε το όνομα και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σχετίζονται με το λογαριασμό σας στο πρόγραμμα, την ημερομηνία της αγοράς και το ζήτημα που αντιμετωπίζετε. Η επικοινωνία πρέπει να αποσταλεί εντός (30) ημερών από την ημερομηνία πραγματοποίησης της σχετικής αγοράς ή δραστηριότητας του προγράμματος.
23. ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΑΝ ΞΕΧΑΣΩ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΜΟΥ;
Μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό εισόδου στο λογαριασμό σας, ακολουθώντας την επιλογή "ΞΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΜΟΥ" που θα βρείτε στη σελίδα εισόδου.
24. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΑΝΕΩΣΩ ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΩ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ;
Μπορείτε να ανανεώσετε τις προσωπικές σας πληροφορίες είτε από την σελίδα του λογαριασμού σας στο www.bobbibrown.gr στην ενότητα ΠΡΟΦΙΛ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ, είτε σε ένα κατάστημα ενημερώνοντας μία αισθητικό. Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη ότι για να αλλαγή στην ημερομηνία γενεθλίων σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας στο (+30) 2106595655 ή μέσω email στο customerservice@gr.bobbibrown.com.
25. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ EMAIL;
Μπορείτε να αλλάξετε τις επιλογές σας σχετικά με την επικοινωνία που δέχεστε μέσω email, από τη σελίδα του λογαριασμού σας στο www.bobbibrown.gr και από το σχετικό σύνδεσμο στο κάτω μέρος κάθε επικοινωνίας email που λαμβάνετε.
26. ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ
Έχετε ακόμα απορίες; Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο (+30) 2106595655 ή μέσω email στο customerservice@gr.bobbibrown.com για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση χρειάζεστε.